Een doelgerichte Merksprint 

Wil je meer dan een brainstormsessie? Dan is de Merksprint iets voor jou. De Merksprint brengt jou de focus die je nodig hebt om een merk te ontwikkelen waarmee jij je doelen sneller bereikt. Op snelle en creatieve wijze krijg je de inzichten die je nodig hebt. Ik beloof je dat je na deze sprint meer duidelijkheid en een nieuw perspectief hebt. Zo kan je er weer tegenaan!

Sprintje

Bij deze interactieve workshop gebruik ik al mijn expertise, kennis en ervaring om je ideeën zo snel mogelijk om te zetten in acties. Dan ga je direct doelgericht aan het werk. Of je nu een nieuwe website wil ontwikkelen, aan de slag gaat met de re-branding van je huisstijl of begint met een marketingcampagne.

Het resultaat? Met een Merksprint til je jouw bedrijf naar een hoger niveau. Je leert te denken vanuit je klant. Want als je klantgericht gaat werken, gaan klanten je steeds meer waarderen en  zien ze de toegevoegde waarde van je bedrijf. 

 
Focus
Onderzoek strategie

sprint elementen zijn:

  • Een meerjarige routekaart: helpt je om in de lange termijn te denken.
  • Antwoord op jouw wat, hoe en waarom: dit is waar jouw bedrijf voor staat. 
  • Bepalen van jouw kernwaarden: maakt jouw ‘waarom’ duidelijk.
  • Top 3 doelgroepen: helpt bij het stellen van prioriteiten voor het doel van je merk.
  • Merkpersoonlijkheidstest: bepaalt de attitude en stijl van je merk.
  • Een concurrentieanalyse: waar ligt jouw onderscheidend vermogen?

Klaar?....Start!

Als je door de bomen het bos even niet meer ziet, helpt deze merksprint je op snelle en creatieve wijze aan de inzichten die je nodig hebt. 

Na deze sprint laat ik je natuurlijk niet gelijk alleen verder gaan. Tijdens twee Zoomsessie van 45 minuten (in te plannen op een moment wanneer jij het nodig hebt) bied ik je hulp, geef ik je feedback en beantwoord ik eventuele vragen.

Start

De aanpak

Jouw investering is € 850,- excl. btw 

Het is een investering voor de toekomst, maar je wilt natuurlijk wel weten wat je te wachten staat voordat je deze investering maakt. Heel begrijpelijk! Dit gaat we doen:  

Voor een optimale Merksprint is wat huiswerk noodzakelijk. Een half uurtje voorbereiding geeft de sprint een vliegende start.

In 3 uur gaan we aan de slag met de verschillende elementen van de Merksprint. Samen vormen deze zes elementen een krachtige, concrete weergave van het merk van jouw bedrijf. Handig om te weten als je voor een grote (merk)beslissing staat.

Na de Merksprint krijgt je een merkgids die de essentie van jouw merk omvat. Dit naslagwerk kan je als richtlijn gebruiken. En als je besluit een bureau in te huren, begin je altijd met het  doorlopen van je nieuwe merkgids. Het boek geeft je dus een enorme voorsprong!

In dit adviesgesprek geef ik advies over je mogelijke vervolgstappen en acties.

Liever geen workshop, maar wel behoefte aan een frisse blik?
Misschien is de Brand Brainstorm dan wel iets voor jou!

Interesse in een sprintje?

Als we gaan samenwerken, is het wel belangrijk om te weten of we een klik hebben, vind je niet? Daarom nodig ik je eerst uit voor een gratis kennismakingsgesprek om elkaar te leren kennen. We bespreken dan ook gelijk jouw wensen en behoeften.